1. FFA (FREE FOR ALL)
Scenariusz:
Rozgrywka polega na zadawaniu obrażeń przez ustalony czas gry
Liczba żyć nieograniczona i odnawialna automatycznie
Wygrywa zawodnik z największą ilością trafień.
- LICZBA GRACZY: 6 - 20
- CZAS GRY: 30 MIN LUB 2X30 MIN - DLA MIN 6 GRACZY
- POZIOM TRUDNOŚCI: ŁATWY
- POZIOM ŻYCIA: 100 HP
- OBRAŻENIA: 25 HP
- AMUNICJA BEZ LIMITU
- ODRODZENIE: AUTOMATYCZNE
WYGRYWA ZAWODNIK Z NAJWIĘKSZĄ ILOŚCIĄ TRAFIEŃ
2. TEAM DEATH MATCH
Scenariusz:
Rozgrywka polega na strzelaniu do siebie dwóch przeciwnych drużyn (Czerwoni i Niebiescy). Każda startuje ze swojej bazy.
Odrodzenie następuje w bazie drużyny przez Apteczkę Smart Kit
Wygrywa drużyna, która uzyska największą ilość celnych trafień tracąc przy tym jak najmniejszą ilość żyć i odrodzeń w bazie.
- LICZBA GRACZY: 6 - 20
- CZAS GRY: 30 MIN; 2X30 MIN - DLA MIN. 6 GRACZY; LUB 2X45 MIN - DLA MIN. 10 GRACZY
- POZIOM TRUDNOŚCI: ŚREDNI
- POZIOM ŻYCIA: 100 HP
- OBRAŻENIA: 25HP
- AMUNICJA: 12 X 30 STRZAŁÓW
- ODRODZENIE: W BAZIE - 10 SEKUND OD NACIŚNIĘCIA GUZIKA
WYGRYWA DRUŻYNA, KTÓRA UZYSKA JAK NAJWIĘCEJ TRAFIEŃ, TRACĄC TYM SAMYM JAK NAJMNIEJ ŻYCIA I AMUNICJI.
3. TEAM DOMINATION (PUNKTY KONTROLNE)
Scenariusz:
Rozgrywka polega na przejmowaniu punktów kontrolnych rozstawionych na terenie taktycznym przez dwie przeciwne drużyny.
Zadaniem graczy jest przechwycenie punktów kontrolnych, poprzez wystrzelenie w nie impulsu z broni.
Po trafieniu barwa zewnętrznego pierścienia na słupku zmieni się na kolor odpowiadający drużynie gracza, który przejął urządzenie.
Okrągła skala pokazuje proces przejmowania punktu kontrolnego a wskaźnik rozpoczyna odliczanie czasu.
Przeciwnicy mogą przejąć inicjatywę ponownym strzałem w punkt kontrolny wtedy znów zmieni się kolor skali i odliczanie czasu przejęcia rozpocznie się na nowo.
Ekipy startują ze swoich baz i grają przez ustalony czas lub do przejęcia punktów kontrolnych i utrzymania ich przez jak najdłuższy czas.
- LICZBA GRACZY; 6 - 20
- CZAS GRY; 2X30 MIN LUB 2X45 MIN - DLA MIN 10 GRACZY
- POZIOM TRUDNOŚCI: TRUDNY
- POZIOM ŻYCIA; 200 HP
- OBRAŻENIA; 25HP
- AMUNICJA: 12 X 30 STRZAŁÓW
- ODRODZENIE: W BAZIE - 10 SEKUND OD NACIŚNIĘCIA GUZIKA
WYGRYWA DRUŻYNA, KTÓRA UZYSKA NAJDŁUŻSZY CZAS PRZEJĘCIA PUNKTÓW KONTROLNYCH ROZLOKOWANYCH NA TERENIE TAKTYCZNYM.
4. CAPTURE THE FLAG
Scenariusz:
Rozgrywka polega na zdobyciu flagi znadującej się na szczycie środkowej bazy przez jedną z dwóch przeciwnych drużyn oraz doniesieniu jej do bazy swojej drużyny i utrzymanie do końca gry.
W przypadku zabicia gracza z flagą musi on zostawić flagę w miejscu, w którym został wykluczony z gry.
Misję może kontynuować inny gracz.
Gracze drużyny przeciwnej mogą odebrać flagę, która znajduje się już w bazie i przenieść ją do swojej bazy.
- LICZBA GRACZY: 6 - 20
- CZAS GRY: 2X30 MIN LUB 2X45 MIN - DLA MIN 10 GRACZY
- POZIOM TRUDNOŚCI: TRUDNY
- POZIOM ŻYCIA: 150 HP
- OBRAŻENIA: 25HP
- AMUNICJA: 12 X 30 STRZAŁÓW
- ODRODZENIE: W BAZIE - 10 SEKUND
5. THE WALKING DEAD
Scenariusz:
Rozgrywka polega na zniszczeniu BAZY ZOMBIE (przejęcie słupka kontrolnego w środkowej bazie) i zabiciu chodzących trupów.
Zadaniem ZOMBIE jest obrona ich bazy oraz eliminacja i przejęcie jak największej liczby zawodników z przeciwnych drużyn.
Drużyna ZOMBIE posiada dodatkowe właściwości takie jak szybkostrzelna broń, większa liczba żyć i większa niewrażliwość na strzały (od poprzedniego otrzymania obrażenia nie może zostać postrzelony kolejny raz przez kolejne 2 sekundy)
ZOMBIE mogą też przemieniać innych graczy w zombie. Wtedy stają oni w obronie bazy ZOMBIE i są wrogami dla pozostałych drużyn.
W scenariuszu występują trzy drużyny (Czerwona, Niebieska I Zielona).
Drużyna Czerwonych i Niebieskich startuje z dwóch przeciwległych baz, w których mają również możliwość odrodzenia ale tylko w sytuacji kiedy nie zostali przemienieni w zombie.
ZOMBIE startują z bunkra środkowego i mają również możliwość odnawiania żyć ale tylko w sytuacji jeżeli nie zostali jeszcze zabici.
W tym scenariuszu wygrywa drużyna, która pierwsza wyeliminuje zombie i zniszczy bazę.
Na statystyki liczona jest celność poszczególnego gracza, liczba zabitych ZOMBIE oraz jak najmniejsza liczba otrzymanych obrażeń.
Uwagi : Z dwóch drużyn należy wybrać po 1-2 osoby, które zostaną wcielone do drużyny zombie.
- LICZBA GRACZY: 10 - 20
- CZAS GRY: 2X30 MIN LUB 2X45 MIN - DLA MIN 10 GRACZY
- POZIOM TRUDNOŚCI: TRUDNY
- POZIOM ŻYCIA: 150 HP
- OBRAŻENIA: 50 HP
- AMUNICJA: 12 X 30 STRZAŁÓW
- ODRODZENIE: W BAZIE - 5 SEKUND
6. THE BOMB
Scenariusz:
W rozgrywkach biorą udział dwie drużyny - Czerwoni i Niebiescy.
Drużyna Czerwona w roli terrorystów musi odnaleźć BOMBĘ I ją zdetonować, natomiast drużyna niebieska w roli antyterrorystów musi rozbroić BOMBĘ I nie dopuścić do detonacji.
Zadaniem obu drużyn jest znalezienie BOMBY oraz wysadzenie BAZY drużyny przeciwnej.
Wygrywa drużyna, która jako pierwsza wysadzi bunkier drużyny przeciwnej.
- LICZBA GRACZY: 6 - 20
- CZAS GRY: 1X30 MIN 2X30 MIN LUB 2X45 MIN - DLA MIN 10 GRACZY
- POZIOM TRUDNOŚCI: TRUDNY
- POZIOM ŻYCIA: 150 HP
- OBRAŻENIA: 50HP
- AMUNICJA: 12 X 30 STRZAŁÓW
- ODRODZENIE: W BAZIE - 5 SEKUND
7. VIP
Scenariusz:
W rozgrywkach biorą udział dwie drużyny.
Zadaniem drużyny Czerwonych jest zabicie ochroniarzy i osoby ochranianej lub uniemożliwienie jej ucieczki poza teren gry.
Drużyna niebieska składa się z 2-3 ochroniarzy + VIP.
Drużyny startują z przeciwległych bunkrów.
W scenariuszu tym nie ma możliwości odradzania i uzupełniania naboi więc liczy się celność i umiejętność unikania postrzałów.
Gdy Ochroniarze i VIP zostaną zabici wygrywa drużyna Czerwona. Z kolei jeżeli uda się doprowadzić przez ochroniarzy VIPa do bunkra przeciwnego wygrywa drużyna Niebieska.
- LICZBA GRACZY: 8 - 20
- CZAS GRY: 30 MIN 2X30 MIN LUB 2X45 MIN - DLA MIN 10 GRACZY
- POZIOM TRUDNOŚCI: TRUDNY
- POZIOM ŻYCIA: VIP 400 HP/ 25 HP TEAM 200 HP/ 25 HP
- OBRAŻENIA: 25 HP
- AMUNICJA: 12 X 30 STRZAŁÓW
- ODRODZENIE: BRAK MOŻLIWOŚCI