TRYBY ROZGRYWEK

TRYBY ROZGRYWEK

1. FFA (FREE FOR ALL)

Scenariusz:

Rozgrywka polega na zadawaniu obrażeń przez ustalony czas gry

Liczba żyć nieograniczona i odnawialna automatycznie

Wygrywa zawodnik z największą ilością trafień.

  • LICZBA GRACZY: 6 - 20
  • CZAS GRY: 30 MIN LUB 2X30 MIN - DLA MIN 6 GRACZY
  • POZIOM TRUDNOŚCI: ŁATWY
  • POZIOM ŻYCIA: 100 HP
  • OBRAŻENIA: 25 HP
  • AMUNICJA BEZ LIMITU
  • ODRODZENIE: AUTOMATYCZNE

WYGRYWA ZAWODNIK Z NAJWIĘKSZĄ ILOŚCIĄ TRAFIEŃ

2. TEAM DEATH MATCH

Scenariusz:

Rozgrywka polega na strzelaniu do siebie dwóch przeciwnych drużyn (Czerwoni i Niebiescy). Każda startuje ze swojej bazy.

Odrodzenie następuje w bazie drużyny przez Apteczkę Smart Kit

Wygrywa drużyna, która uzyska największą ilość celnych trafień tracąc przy tym jak najmniejszą ilość żyć i odrodzeń w bazie.

  • LICZBA GRACZY: 6 - 20
  • CZAS GRY: 30 MIN; 2X30 MIN - DLA MIN. 6 GRACZY; LUB 2X45 MIN - DLA MIN. 10 GRACZY
  • POZIOM TRUDNOŚCI: ŚREDNI
  • POZIOM ŻYCIA: 100 HP
  • OBRAŻENIA: 25HP
  • AMUNICJA: 12 X 30 STRZAŁÓW
  • ODRODZENIE: W BAZIE - 10 SEKUND OD NACIŚNIĘCIA GUZIKA

WYGRYWA DRUŻYNA, KTÓRA UZYSKA JAK NAJWIĘCEJ TRAFIEŃ, TRACĄC TYM SAMYM JAK NAJMNIEJ ŻYCIA I AMUNICJI.

3. TEAM DOMINATION (PUNKTY KONTROLNE)

Scenariusz:

Rozgrywka polega na przejmowaniu punktów kontrolnych rozstawionych na terenie taktycznym przez dwie przeciwne drużyny.

Zadaniem graczy jest przechwycenie punktów kontrolnych, poprzez wystrzelenie w nie impulsu z broni.

Po trafieniu barwa zewnętrznego pierścienia na słupku zmieni się na kolor odpowiadający drużynie gracza, który przejął urządzenie.

Okrągła skala pokazuje proces przejmowania punktu kontrolnego a wskaźnik rozpoczyna odliczanie czasu.

Przeciwnicy mogą przejąć inicjatywę ponownym strzałem w punkt kontrolny wtedy znów zmieni się kolor skali i odliczanie czasu przejęcia rozpocznie się na nowo.

Ekipy startują ze swoich baz i grają przez ustalony czas lub do przejęcia punktów kontrolnych i utrzymania ich przez jak najdłuższy czas.

  • LICZBA GRACZY; 6 - 20
  • CZAS GRY; 2X30 MIN LUB 2X45 MIN - DLA MIN 10 GRACZY
  • POZIOM TRUDNOŚCI: TRUDNY
  • POZIOM ŻYCIA; 200 HP
  • OBRAŻENIA; 25HP
  • AMUNICJA: 12 X 30 STRZAŁÓW
  • ODRODZENIE: W BAZIE - 10 SEKUND OD NACIŚNIĘCIA GUZIKA

WYGRYWA DRUŻYNA, KTÓRA UZYSKA NAJDŁUŻSZY CZAS PRZEJĘCIA PUNKTÓW KONTROLNYCH ROZLOKOWANYCH NA TERENIE TAKTYCZNYM.

4. CAPTURE THE FLAG

Scenariusz:

Rozgrywka polega na zdobyciu flagi znadującej się na szczycie środkowej bazy przez jedną z dwóch przeciwnych drużyn oraz doniesieniu jej do bazy swojej drużyny i utrzymanie do końca gry.

W przypadku zabicia gracza z flagą musi on zostawić flagę w miejscu, w którym został wykluczony z gry.

Misję może kontynuować inny gracz.

Gracze drużyny przeciwnej mogą odebrać flagę, która znajduje się już w bazie i przenieść ją do swojej bazy.

  • LICZBA GRACZY: 6 - 20
  • CZAS GRY: 2X30 MIN LUB 2X45 MIN - DLA MIN 10 GRACZY
  • POZIOM TRUDNOŚCI: TRUDNY
  • POZIOM ŻYCIA: 150 HP
  • OBRAŻENIA: 25HP
  • AMUNICJA: 12 X 30 STRZAŁÓW
  • ODRODZENIE: W BAZIE - 10 SEKUND

5. THE WALKING DEAD

Scenariusz:

Rozgrywka polega na zniszczeniu BAZY ZOMBIE (przejęcie słupka kontrolnego w środkowej bazie) i zabiciu chodzących trupów.

Zadaniem ZOMBIE jest obrona ich bazy oraz eliminacja i przejęcie jak największej liczby zawodników z przeciwnych drużyn.

Drużyna ZOMBIE posiada dodatkowe właściwości takie jak szybkostrzelna broń, większa liczba żyć i większa niewrażliwość na strzały (od poprzedniego otrzymania obrażenia nie może zostać postrzelony kolejny raz przez kolejne 2 sekundy)

ZOMBIE mogą też przemieniać innych graczy w zombie. Wtedy stają oni w obronie bazy ZOMBIE i są wrogami dla pozostałych drużyn.

W scenariuszu występują trzy drużyny (Czerwona, Niebieska I Zielona).

Drużyna Czerwonych i Niebieskich startuje z dwóch przeciwległych baz, w których mają również możliwość odrodzenia ale tylko w sytuacji kiedy nie zostali przemienieni w zombie.

ZOMBIE startują z bunkra środkowego i mają również możliwość odnawiania żyć ale tylko w sytuacji jeżeli nie zostali jeszcze zabici.

W tym scenariuszu wygrywa drużyna, która pierwsza wyeliminuje zombie i zniszczy bazę.

Na statystyki liczona jest celność poszczególnego gracza, liczba zabitych ZOMBIE oraz jak najmniejsza liczba otrzymanych obrażeń.

Uwagi : Z dwóch drużyn należy wybrać po 1-2 osoby, które zostaną wcielone do drużyny zombie.

  • LICZBA GRACZY: 10 - 20
  • CZAS GRY: 2X30 MIN LUB 2X45 MIN - DLA MIN 10 GRACZY
  • POZIOM TRUDNOŚCI: TRUDNY
  • POZIOM ŻYCIA: 150 HP
  • OBRAŻENIA: 50 HP
  • AMUNICJA: 12 X 30 STRZAŁÓW
  • ODRODZENIE: W BAZIE - 5 SEKUND

6. THE BOMB

Scenariusz:

W rozgrywkach biorą udział dwie drużyny - Czerwoni i Niebiescy.

Drużyna Czerwona w roli terrorystów musi odnaleźć BOMBĘ I ją zdetonować, natomiast drużyna niebieska w roli antyterrorystów musi rozbroić BOMBĘ I nie dopuścić do detonacji.

Zadaniem obu drużyn jest znalezienie BOMBY oraz wysadzenie BAZY drużyny przeciwnej.

Wygrywa drużyna, która jako pierwsza wysadzi bunkier drużyny przeciwnej.

  • LICZBA GRACZY: 6 - 20
  • CZAS GRY: 1X30 MIN 2X30 MIN LUB 2X45 MIN - DLA MIN 10 GRACZY
  • POZIOM TRUDNOŚCI: TRUDNY
  • POZIOM ŻYCIA: 150 HP
  • OBRAŻENIA: 50HP
  • AMUNICJA: 12 X 30 STRZAŁÓW
  • ODRODZENIE: W BAZIE - 5 SEKUND

7. VIP

Scenariusz:

W rozgrywkach biorą udział dwie drużyny.

Zadaniem drużyny Czerwonych jest zabicie ochroniarzy i osoby ochranianej lub uniemożliwienie jej ucieczki poza teren gry.

Drużyna niebieska składa się z 2-3 ochroniarzy + VIP.

Drużyny startują z przeciwległych bunkrów.

W scenariuszu tym nie ma możliwości odradzania i uzupełniania naboi więc liczy się celność i umiejętność unikania postrzałów.

Gdy Ochroniarze i VIP zostaną zabici wygrywa drużyna Czerwona. Z kolei jeżeli uda się doprowadzić przez ochroniarzy VIPa do bunkra przeciwnego wygrywa drużyna Niebieska.

  • LICZBA GRACZY: 8 - 20
  • CZAS GRY: 30 MIN 2X30 MIN LUB 2X45 MIN - DLA MIN 10 GRACZY
  • POZIOM TRUDNOŚCI: TRUDNY
  • POZIOM ŻYCIA: VIP 400 HP/ 25 HP TEAM 200 HP/ 25 HP
  • OBRAŻENIA: 25 HP
  • AMUNICJA: 12 X 30 STRZAŁÓW
  • ODRODZENIE: BRAK MOŻLIWOŚCI

Korzystanie z tej witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Zmiany warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do plików cookies można dokonać w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na temat cookies.